Powered By Blogger

vrijdag 8 mei 2009

De Sims 3 - Favorieten Vertaald


Hallo Sims Fans! Hier is mijn officiële eerste Nieuwsbericht. Vandaag zoals ik al eerder gemeld had, laat ik de vertaalde versie zien van de 'Favorieten' in De Sims 3. Er komen ook geen nieuwe favorieten meer bij, en er gaan ook geen favorieten meer weg. Want vandaag is De Sims 3 officieel goud geworden!

Ook wil ik graag Patricia bedanken voor haar hulp met het vertalen. Ik hoop dat jullie er van zullen genieten en er wat aan hebben. Veel plezier!

Groetjes, Frikkelfrab.


Muziek
ElectronicaTrance
PopPop
LatinLatijns Amerikaans
IndieAlternatieve Rock
ClassicKlassiek
KidsKindermuziek
Custum MusicEigen Muziek

Eten

Belgian WafflesBelgische Wafels
Autumn SaladHerfst Salade
Grilled CheeseTosti
Lobster ThermidorKreeft Thermidor
RatatouilleRatatouille
SushiSushi
French ToastWentelteefjes
Cheese SteakVlees met Kaas broodje
Grilled SalmonGegrilde Zalm
Mac and CheeseMacaroni met Kaas
SpaghettiSpaghetti
CobblerLasagne
PancakesPannenkoeken
Dim SumChinese Cuisine
HamburgerHamburger
Peanutbutter & Jelly SandwichPindakaas met Jam broodje
Tri-Tip SteakBiefstuk
CookiesKoekjes
Fruit ParfaitFruit Yoghurt Ijs
Fish and ChipsVis met Patat
Hot DogsHot Dogs
Goopy CarbonaraStevige Spaghetti
Stu SupriseStoofpot Verrassing
Key Lime PieCitroen Kwarktaart

Kleursoorten
BlackZwart
GreenGroen
RedRood
BeigeBeige
GreyGrijs
YellowGeel
BlueBlauw
OrangeOranje
BrownBruin
PinkRoze



0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP