Powered By Blogger

zondag 17 mei 2009

Sims 3 cheats update

Net als in Sims 2 kun je de cheats invoeren als je Ctrl + Shift + C indrukt. Mocht dit niet werken gebruik dan Ctrl + Shift + Windows knop + C.

Help
Overzicht van alle cheats

Motherlode
Geeft je huishouden 50.000 Simoleons

Kaching
Geeft je huishouden 1000 Simoleons


familyfunds [Familie Naam] #
Simoleons toevoegen of wegnemen bij een bepaalde familie

Moveobjects on
Met deze cheat kun je alle voorwerpen verplaatsen. Met Moveobjects off zet je de cheat weer uit

fullscreen [off]
Speel het spel in een kleiner scherm. Met fullscreen [on] ga je weer naar full screen.

jokePlease
Een willekeurige grap verschijnt in de cheatbox

fadeObjects [off]
Voorwerpen vervagen niet als als je met de camera inzoomt. Met fadeObjects [on] zet je deze cheat weer uit

unlockOutfits [on]
Gebruik deze cheat voor je Create A Sim ingaat: dan krijg je alle kleding (bijvoorbeeld de carriere outfits) die in het spel zitten. Met unlockOutfits [off] zet je de cheat weer uit

fps [on]
Laat de frames-per-second zien in de rechterboven hoek van je scherm. Fps [off] zet de code weer uit

hideHeadlineEffects [on]
Haalt alle gedachten ballonnetjes weg. Met hideHeadlineEffects [off] zet je deze cheat weer uit

resetSim [voornaam] [achternaam]
Je sim wordt reset naar een veilige plek op het lot

constrainFloorElevation [false]
Met deze cheat kun je de vloer verhogen en verlagen ook als er objecten en muren opstaan. Gebruik constrainFloorElevation [true] om de cheat weer uit te zetten

disableSnappingToSlotsOnAlt [on]
Met deze cheat kun je, terwijl je de ALT ingedrukt houdt, voorwerpen vrij verplaatsen zonder dat ze terugschieten in de grid op de vloer.

disableSnappingToSlotsOnAll [off]
Zet de cheat weer uit

testingCheatsEnabled true
Met deze cheat kun je erg veel veranderen in het spel: bijvoorbeeld de behoeftes verhogen of verlagen, als je op de brievenbus klikt kun je carriere veranderen, etc.

testingCheatsEnabled false
Zet de cheat weer uit

slowMotionViz [0-8]
Vertraagd alle animaties, heeft geen invloed op het verloop van de tijd

112 reacties:

Anoniem,  17 mei 2009 om 09:41  

Heey ik kan niet wachten tot ik de sims heb:D

Maar bij de sims 2 kon je met de code maxmotives de behoeftes weg halen en alles weer groen maken.. kan dat bij de sims 3 ook??

Patricia 17 mei 2009 om 09:47  

Nee, ik heb maxmotives geprobeerd, werkte helaas niet :-(

Anoniem,  17 mei 2009 om 09:54  

is er ook weer de boolprop code?
dat je de balkjes kan verschuiven enzo?

Hiki 17 mei 2009 om 09:55  

nee boolprop werkt ook niet meer dacht ik

Anoniem,  20 mei 2009 om 15:40  

Maxmotives werkt niet meer maar je kan de testing cheats code wel gebruiken om de balkjes weer vol te krijgen. ;)

Anoniem,  21 mei 2009 om 15:13  

maxmotives werkt neit en die boolprop dinges ook niet hoe moet je eht dan doen
of zeg eens de goeie boolprop dinges

Hiki 21 mei 2009 om 17:05  

testingCheatsEnabled true

daarmee zul je veel moeten doen als je wilt cheaten.

maar er zullen nog wel cheats gevonden worden later?

Anoniem,  21 mei 2009 om 17:59  

ik zoek en ik zoek maar om de skills op een of andere manier te verhogen maar ik vind er dus geen. Kan iemand me helpen? zelf met testingCheats werkt het niet :s

Hiki 21 mei 2009 om 18:12  

Heb je het over Sims 2 of Sims 3?

Anoniem,  21 mei 2009 om 21:49  

als je de code 'testingCheatsEnabled true' gebruikt, dan zeggen ze dat je de behoeftes kan verlagen of verhogen, maar hoe moet je dat doen dan? op de balkjes klikken ofzo..?

Anoniem,  21 mei 2009 om 23:16  

intprop censorgridsize 0
Daarmee kon je in Sims 2 de censuurblokjes opheffen (voor plassen & douchen)
Dit werkt niet in Sims 3.

Anoniem,  22 mei 2009 om 10:01  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem,  22 mei 2009 om 10:14  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hiki 22 mei 2009 om 10:31  

Sims 3 Nieuws besteed geen aandacht aan illegale kopieën van Sims 3 en ik wil je dan ook verzoeken te stoppen met het berichten over de illegale Sims 3 die je hebt.

Berichten worden vanaf nu verwijderd.

Anoniem,  22 mei 2009 om 10:44  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem,  23 mei 2009 om 18:09  

Is er ook een cheatcode of iets dergelijks om (sneller) skills te verhogen? Dit kon namelijk in de Sims 2 met de boolprop code, maar in de Sims 3 niet meer.

Hiki 23 mei 2009 om 18:14  

Dat zal testingCheatsEnabled true worden maar wat je daar echt mee kunt doen is niet duidelijk.

Vast ook wel skills maar hoe? Dat kunnen we pas echt zien op 4 juni.

Anoniem,  23 mei 2009 om 18:46  

Ik wil op sims 2 dingen dan internet downloaden maar je moet een speciale software hebben om dat te instaleren op je site. hoe kom ik daar aan?

xiolitix 24 mei 2009 om 14:39  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem,  24 mei 2009 om 15:40  

hij vet cool denk ik :)

Qeenie 25 mei 2009 om 16:47  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem,  25 mei 2009 om 18:47  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem,  28 mei 2009 om 21:08  

met deze code 'testingCheatsEnabled true' kan je op de brievenbus klikken voor meer opties.(shift&muisklik)
Ook kan je die balkjes aantrekken van energie en blaas etc..

Anoniem,  31 mei 2009 om 18:06  

heey

kan iemand me helpen...in de sims 2 was er zo'n code aging off..wat ervoor zorgt dat je zims niet ouder worden, er was ook zo'n zandloper waardoor je weer jonger werd...maar wat kun je bij sims 3 doen om ervoor te zorgen dat je jong blijft

alvast bedankt!

Vogelgriep,  3 juni 2009 om 07:41  

Aging is geen cheat meer, maar kan gewoon via opties worden ingesteld.
Het is zelf mogelijk dit tijdens het spel te veranderen.

Suc6...

Anoniem,  3 juni 2009 om 13:37  

Ik heb voorheen altijd sims op een pc gespeeld maar nu ga ik het op de mac spelen en mijn vraag: met welke toets combinatie krijg je de balk om een cheat in toetsen op een mac?

Anoniem,  3 juni 2009 om 16:31  

Weet iemand al hoe je de Sims 3 naar versie 1.0.310.002 kan updaten?

Anoniem,  3 juni 2009 om 19:48  

Hee mensjes XD

Ik heb net op half 8 heb ik de sims 3 gekregen . Cool he , ik heb die ene sims gekocht met USB stick en stikers erbij enzo , die was maar 10tje duurder maar dat 10tje was der toen van af :P Ik hoop dat hij leuk is want ben al uren aan het zoeken naar codes maar nu heb ik ze =D x L.

Anoniem,  3 juni 2009 om 22:54  

Heey mensjes!!

had vandaag bericht gekregen van game mania dat ze eindelijk sims 3 hadden!! (had hem ge pre orderd ) nu ben ik ook opzoek naar die behoefte cheats, mijn sim is zwanger en gelukkig is het niet zoals in sims 2 en sterven ze niet als de behoefte te lang duren, maar wil het wel ni riskeren :)
kunnen jullie helpen?

Thnx!!!

Anoniem,  4 juni 2009 om 16:39  

op een of andere manier werkt ctrl + shift + c niet weet iemand hoe dit komt? en hoe je dit wel kan laten werken?

tatsje69,  4 juni 2009 om 17:09  

ik heb precies hetzelfde, heb sinds vanmorgen ook sims3 op mijn lappie staan maar de combinatie ctrl-shift-C werkt bij mij ook niet, krijg geen wit balkje meer te zien????

ty Tatsje69

Anoniem,  4 juni 2009 om 21:14  

Bij mij dus ook niet,
ik typ ctrl shift C in en hij doet helemaal niets:S, help wat kan ik nu doen, zonder codes vind ik het spel helemaal niet leuk

Hiki 4 juni 2009 om 21:23  

als je shift control c gebruikt wordt het scherm dan wel iets donkerder? En je ziet geen wit balkje linksboven in maar een zwart balkje waar je witte letters krijgt als je erin typt.

Anoniem,  4 juni 2009 om 21:30  

Ik heb dat precies hetzelfde, ik heb ook een laptop maar als ik CTRL + SHIFT + C druk dan komt er niets te staan ?? , Is daar geen oplossing voor want nu vind ik er geen klote aan.
x

Hiki 4 juni 2009 om 21:36  

Probeer eens: ctrl + shift + windows + c
Windows knop is die knop met het windows symbooltje erop: bij HP laptops schijnt die te werken zo.

Anoniem,  4 juni 2009 om 21:40  

oooooo yes , haha nu doetie het.
dankjewel. xx

Hiki 4 juni 2009 om 21:42  

Toppie: ik had effe gegoogled op 'sims 3 cheats laptop' en voila :P

tatsje69,  4 juni 2009 om 21:48  

yes yes ty Hiki
het werkt heerlijk ty ben zo blij

tatsje69

Anoniem,  5 juni 2009 om 09:41  

voor mensen die een mac hebben en de code niet weten..

shift + control + command/appletje + c

Anoniem,  5 juni 2009 om 14:56  

Ik zoek steeds maar zon cheat code inplaats van maxmotives bij de sims 2. Maar die werkt niet bij de sims 3 erg balen.

Maar nu zag ik ergens op zon engelse site een code met

make happy

en er stond bij dat dan de balkjes weer groen worden, dus hopelijk wil deze code. ( ik heb hem zelf nog niet geprobeert maar ga dat straks wel doen.)

peterke007 6 juni 2009 om 11:07  

raar bij mij doet de familyfunds het niet, wat zou ik verkeerd doen, ik type "familyfunds naam bedrag", en ik krijg melding dat familyfunds niet bekend is.

Anoniem,  6 juni 2009 om 18:32  

je moet testingcheatsenabled true
intypen en dan familyfunds

Anoniem,  6 juni 2009 om 19:47  

met de code testingCheatsEnabled true .

kun je met je muis alle balkjes weer groen maken.
Het is heel simpel, je zet je muis op het balkje je klikt en schuift je muis naar rechts, het balkje met bijv. honger wordt dan weer helemaal groen.

Hiki 6 juni 2009 om 20:43  

Snap niet dat je cheats nodig hebt: alles is (tot nu toe) vrij makkelijk te doen :)

Hiki 6 juni 2009 om 20:51  

Maar ik heb nog geen hardwerkende moeder met 4 krijsende koters LMAO

Anoniem,  6 juni 2009 om 20:54  

Ik weet hoe je alle balkjes weer groen kunt maken, je moet gewoon testingCheatsEnabled true en dan shift+linkermuisknop op de brievenbus en dan op iedereen gelukkig maken, dan zijn al je balkjes van blaas etc weer omhoog en je kunt nog wel meer doen hoor! Het werkt vet goed !!!

Hiki 6 juni 2009 om 20:56  

Ja dat weten we nu wel :)

Anoniem,  7 juni 2009 om 10:40  

heY iedereen praat over dat testingcheatenabled treu!
ik doe dat de heletijd maar bij mij lukt het echt niet dan doek ik shift+linkermuisknop op de brievenbus maar hij doet het echt niet doe ik meschien iets verkeerd kan iemand mij daar bij helpen ;)

Hiki 7 juni 2009 om 10:43  

Let goed op de spelling: testingCheatsEnabled true

Anoniem,  7 juni 2009 om 12:51  

Weet iemand hoe je de tijd sneller kan laten verlopen,
want als je zegmaar op die knop druk van dat sneller laten geen, dan gaat de tijd niet sneller, alleen de sim zelf gaat dingen sneller doen....

Hiki 7 juni 2009 om 13:55  

Als je op 2 of 3 drukt moet ook de tijd sneller gaan, dat doet het niet? Erg vreemd. Misschien alle instellingen wat lager zetten?

Anoniem,  7 juni 2009 om 17:24  

he hiki heel erg bedankt ik had het id verkeerd gespeld :$

bedankt;)

12-jarige,  8 juni 2009 om 15:23  

hallo,
kan je de sims 3 ook installeren als er al bijna alle versies van de sims 2 opstaan want dat weet ik nog niet zeker.
ook heb ik een vraagje over cheats:
welke cheats kun je het best gebruiken als je het spel ook nog uitdagend wil maken maar zonder de behoeftes enzo.
heb namelijk de sims 3 nog niet geinstalleerd want onze schijf staat vol :P.
kan iemand mij zo snel even alle info over sims 3 doorspelen. alvast thnks!!!
12-jarige.

Anoniem,  11 juni 2009 om 15:09  

Waar kan je dan die aging optie aanpassen?
Want ik ben net goed bezig en zie dat ik bijna oud ga worden :-(

Hiki 11 juni 2009 om 16:22  

Opties > Gameplay (die tandwieltjes is dat)

12-jarige,  11 juni 2009 om 17:11  

mag ik nog antwoord op mijn vragen?

Hiki 11 juni 2009 om 17:17  

Sims 3 is een apart spel dat helemaal los staat van Sims 2 dus beiden kunnen op je computer staan zonder problemen. En voor cheats: lees de cheat lijst en de reacties daarop.

r♥bin 11 juni 2009 om 20:19  

jammer dat maxmotives het niet doet haha, dat was meestal mijn redding!

Hiki 12 juni 2009 om 09:38  

testingCheatsEnabled true wordt dat dan he. Zelf zit ik te wachten op bijvoorbeeld die spiegel uit Sims 2 waarmee je veel kon cheaten: altijd makkelijk als cheaten effe nodig was.

12-jarige,  12 juni 2009 om 15:18  

hartstikke bedankt hiki (als dat je echte naam is)

Anoniem,  13 juni 2009 om 09:09  

hebben ze ook een code voor tweelingen?

Hiki 13 juni 2009 om 10:04  

Nee maar voor 10.000 punten heb je wel VRUCHTBAARHEIDSBEHANDELING
Vergroot je kansen op een zwangerschap. Tweelingen en drielingen zijn ook gebruikelijker. dat is zo een beloning object

Anoniem,  13 juni 2009 om 17:35  

Het werkt echt, zoooooooo cool. Ik kan nu 2-lingen en 3-lingen krijgen. Ik heb 5 keer een 2 ling gehad maar 3 ling, daar wacht ik nog met smart op..

(niet dus die kinderen krijsen als de ***** maar het is wel grappig als je een weeshuis bouwt is een grappig idee

Hiki 13 juni 2009 om 18:44  

OMG ik vindt 2 kids meer dan zat: laat staan allemaal 2 en 3 lingen ROFL

Anoniem,  14 juni 2009 om 15:30  

Op van die Engelse Cheat-sites staat als een soort maxmotives: make happy, en om 2500 of 25000 (geen idee) bij levenslange blijdschap erbij: shazaam. alleen bij mij werkt het niet...

Hiki 14 juni 2009 om 15:44  

Dat klopt ja dat die her en der staan: die werken niet.

Moi 15 juni 2009 om 11:42  

Hee,
Ik heb de sims 3 gekocht, maar ik vind hem tegenvallen ten opzichte van de sims 2. Misschien omdat het geweldig moest zijn en daardoor er teveel van werd verwacht. Het fietsen etc is erg leuk, maar de details zijn erg vaag(zoals de buitenmuren) en ook zijn er niet erg veel leuke kledingdingen enzo. Ook vind ik het jammer dat je niet meer in een openbare kavel kunt komen (supermarkt/kledingwinkel etc.) Maar verder is het en blijf het natuurlijk sims!! [L]
X

Moi 15 juni 2009 om 11:43  

@Anoniem (14 juni 2009 15.30)
Maxmotives is ook bij de sims 2, alle balkjes worden dan weer groen! Veel plezier ermee!

Hiki 15 juni 2009 om 17:26  

voor de duizenste keer: maxmotives werkt niet in Sims 3 :P

Anoniem,  15 juni 2009 om 20:16  

Zelfs de boolpropcode doet het bij mij niet.
Ik krijg wel de blauw/zwarte balk maar er staat na invoeren van de code ERROR BOOLPROP. Ik heb gewoon een pc en heb het bij de sims 2 altijd kunnen gebruiken, doe ik iets verkeerd?

Hiki 15 juni 2009 om 20:43  

Ja: lees de cheats eens door die we gegeven hebben ... dan zie je dat je testingCheatsEnabled true moet gebruiken. Boolprop betsaat helemaal niet meer namelijk.

Kiara,  15 juni 2009 om 21:44  

Ik heb testingcheatsenabled true al een paar keer gebruikt maar het is minder handig dan vroeger. Kan je nog steeds sims vermoorden? Want als dat kan heb ik verkeerd gekeken.

Hiki 16 juni 2009 om 08:08  

Een Sim kun je altijd vermoorden gnagna, maar de opties die in boolprop zaten heb ik in de nieuwe super cheat nog niet ontdekt.

Kiara,  16 juni 2009 om 22:35  

Ja ik weet dat je ze kan vermoorden alleen lukt het me niet.. Mijn sim zit al 4 simdagen opgesloten in een kleine kamer met alleen etensresten en ik heb ook al brand gesticht. Alleen ze blijft leven! Dus toen wou ik een cheat gebruiken. Maar blijkbaar hebben ze dat niet bij TestingCheatsEnabled true gedaan.
Jammer..

Anoniem,  17 juni 2009 om 15:28  

Bedankt Hiki voor het verhelderen van mijn geest, zie idd nergens de boolprop meer voor staan. Ga het direct proberen.
Ik las pas in de Games Guide Light over De Sims 3 dat deze kindvriendelijk is. En dat wanneer er een huis in brand staat het niet mogelijk is dat de baby verbrandt en of dood gaat.De makers vonden dit te "heftig"om in de game te verwerken.
Groetjes en nogmaals bedankt voor het oplossen van mijn probleem.

Anoniem,  19 juni 2009 om 14:59  

testingCheatsEnabled true
hoe doe je die behoeftes dan om hoog doen

Anoniem,  19 juni 2009 om 17:06  

shift knop vasthouden en op de brievenbus klikken dan kiezen voor behoeftes statisch maken....succes ;-)

Hiki 19 juni 2009 om 17:10  

Cheaten maakt het spel een beetje saai :) das mijn mening ;)

Anoniem,  20 juni 2009 om 18:07  

kan je ook de blokjes weghalen bij de sims3 ??? zo ja hoe dan?

Hiki 20 juni 2009 om 19:03  

Neem die van de site van Snooty: zie ook http://sims3nieuws.blogspot.com/2009/06/sims-3-censor-hack.html

Anoniem,  21 juni 2009 om 18:01  

Motherlode geeft geen 5000 simdollars maar 50000

Anoniem,  21 juni 2009 om 18:26  

Hoii

Ik had een taart gekocht want een dochter was jarig, mar die kon de kaarsjes niet uitblazen, dus liet ik de moeder de kaarsjes uitblazen, werd die moeder ineens ouder maar die was pas 1 dag in haar nieuwe levensfase... kan je haar weer jonger maken??

Sanne,  21 juni 2009 om 20:15  

Je kunt bij de sims 3 wel testingcheatsenabled true gebruiken, hiermee kun je de balkjes allemaal groen of rood maken. Je moet bij deze cheat geen hoofdletters gebruiken want dat werkt niet meer. de cheat testingcheatsenabled true is de vervanger voor: Boolprop testingcheatsenabled true

Hiki 22 juni 2009 om 07:45  

lol inderdaad 50.000 ik heb het veranderd. en ik gebruik altijd testingCheatsEnabled true dus met hoofdletters erin en die werkt perfect.

Hiki 22 juni 2009 om 07:47  

Jonger of ouder maken: gebruik ook testingCheatsEnabled true er moet een 'force age' staan tussen de opties op de brievenbus. Zelf nooit getest deze 'force age' dus ...

Anoniem,  22 juni 2009 om 16:53  

Hey allemaal

Jullie hebben het steedso over

Testingcheatsenabled true

Ik heb het gedaan en het werkt alle balken bij mij sims werden weer GROEN YESSSSSSSS

Als je ctrl + shift + c

En typt dan testingcheatsenabled true in en dan enter dan hou je Shift ingedrukt naar je brievenbus en dan staat er Iedereen kennen of iedereen gelukkig maken en nog meer

Anoniem,  22 juni 2009 om 20:56  

Ik snap dat niet hoor
met dat
testingCheatsEnabled treu
bij mij doet hij het niet ik
heb een laptop
ik weet niet volgens mij doe ik iets verkerd kijk ik doe het zo

ctrl + shift + c
dan type ik testingCheatsEnabled treu
in
dan druk ik op shift dan gaa ik naar brieven bus hEb nog steets shift vast en druk met linkermuisknop op breiven bus
maar er komt helemaal niks
wrm doet hij het niet
wat doe ik verkeert
moet je het spel op pauze zetten of niet

ik weet het niet
Help Help Help ij

Hiki 22 juni 2009 om 20:59  

Krijg je linksbovenin wel een cheat venster waar je kunt intypen? doe anders shift crtl c en die windows knop indrukken en het is testingCheatsEnabled true en niet testingCheatsEnabled treu

Hiki 22 juni 2009 om 21:07  

en je moet cheatbox openen als je op het lot bent niet als je in buurtoverzicht zit, dan testingCheatsEnabled true dan een enter zodat de box weer sluit en dan kun je met shift en muis op brivenbus klikken.

Luna,  23 juni 2009 om 17:31  
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Hiki 23 juni 2009 om 17:35  

Er wordt hier niet om serienummers gevraagd: als je die 'kwijt' bent neem je maar contact op met EA. 0900 1001666 of nl.support@ea.com

Gini~ 23 juni 2009 om 18:15  

De boolprop werkt bij mij niet op 3 :'(

Hiki 23 juni 2009 om 21:24  

Lees de cheats eens door dan zul je zien dat voor Sims 3 het testingCheatsEnabled true is. :)

Anoniem,  26 juni 2009 om 12:10  

hoi,

ik heb de sims nog maar net maar weet iemand hoe dat je een sim weer jonger kan maken? ik heb al op de brievenbus geklikt met testingcheatsenabled true code, maar er staat geen 'set age' bij doe ik iets verkeerd? ...

Anoniem,  26 juni 2009 om 12:14  

hoi,
Ik heb de sims 3 nog maar net en ik zou myn sim weer jonger willen maken.
Ik heb het al geprobeerd met testingcheatsenabled true code en op de brievenbus geklikt met shift ingedrukt, maar er komt geen set age bij de opties. doe ik iets verkeerd?

Hiki 26 juni 2009 om 12:47  

Ik weet dat er een Setting Age optie bij moet staan maar eerlijk gezegd nooit gebruikt. Je kan er wel Sims ouder mee maken maar of je ze ook jonger kan maken? Misschien dat iemand anders dat weet?

Anoniem,  26 juni 2009 om 18:29  

nee maxMotives werkt inderdaad niet maar als je testingCheatsenabled true gebruikt kun je de balkjes zelf groen slepen.

'Serenaa,  26 juni 2009 om 22:20  

Ik heb wel eens gehad dat ik kon kiezen of ik me Sims ouder wou maken,, maar ik weet alleen niet meer hoe XD..
Dat gebeurt elke keer :}

'XOXO

Anoniem,  28 juni 2009 om 01:23  

het gebeurt ook met die testingCheatsenabled true code, je doet Shift+muisklik op je actieve sim, en je drukt op 'volgende levensfase' en je sim wordt ouder :)

Anoniem,  29 juni 2009 om 15:41  

ik ben totaal geen sims fan
maar sims 3 is echt sow tof de andere sims vind ik nog steeds niks haha

Hiki 29 juni 2009 om 21:48  

Ben wel benieuwd waarom je Sims 3 wel leuk vindt dan? Ik kan wel wat bedenken maar hoor het graag van jou ;)

Anoniem,  30 juni 2009 om 09:32  

Hoii

Ik kan geen set age vinden...
Als ik op de brieven bus druk met shift.. en die code.
Maar ik kan alleen de sims ouder maken maar ik wil ze jonger..
Kan je ook de zorgen dat ze geen dag ouder worden.. dat kon wel bij sims 2...

xx

Hiki 30 juni 2009 om 10:36  

Niet ouder worden: daar heb je geen cheat voor nodig: die vindt je ergens onder settings: daar kun je instellen of Sims ouder worden of niet.

Anoniem,  30 juni 2009 om 13:34  

Ik zoek naar de cheat voor de lama... weet iemand die??

Hiki 30 juni 2009 om 16:01  

enableLlamas
Uitleg: dit is een cheat die het Sims 3 team erin hebben gezet als een grapje: de cheat doet niets.

Anoniem,  30 juni 2009 om 16:31  

Waarom is het dan de cheat van de lama? hij doet toch niks?

Hiki 30 juni 2009 om 16:46  

De makers van de Sims hebben gewoon iets met lama's: al vanaf het begin van de game, volgens mij al in Sims 1, zie je altijd iets met lama's terug komen.

jokmenen 30 juni 2009 om 17:33  

ik kan geen cheat die werkt vinden waar je je levenspunt dinges mee kunt veranderen of bijvoegen

Hiki 1 juli 2009 om 10:52  

Is vast wel een hack voor: http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/22258.page

Anoniem,  1 juli 2009 om 20:40  

kun je de leeftijd ook vast laten zetten zodat ze niet ouder worden?

Hiki 2 juli 2009 om 08:05  

in de opties ouder worden uitzetten

Anoniem,  2 juli 2009 om 18:39  

ik heb hem nu net 1 dag en hij is heel leuk

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP