Powered By Blogger

woensdag 25 maart 2009

Mevrouw Rimpelbil opent haar eigen blog


Ik ontving net een email met de aankondiging van de opening van een blog en wel van die van Mevrouw Rimpelbil, een wel erg berucht personage uit De Sims.

Schijnbaar heeft zij de behoefte om het een en ander te vertellen en de toon op haar blog is meteen gezet:
Ik weet, uit zéér betrouwbare bron, dat ik een slechte naam heb in deze en vele andere buurten en dat er veel over mij geroddeld wordt. Laat mij U allen dit zeggen: hoge bomen vangen veel wind! Zeker in dit winderige valleitje waar de mensen schijnbaar niet anders te doen hebben dan over mij te roddelen. Ik ben een principieel mens en laat me de mond door niemand snoeren anders komen ze mijn handtasje tegen!

U bent gewaarschuwd!

Lees meer op haar 'Op de koffie bij Mevrouw Rimpelbil' blog.

Een bannerruil met haar blog weigeren lijkt me niet verstandig dus die maar meteen toegevoegd.


0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP