Powered By Blogger

maandag 20 april 2009

Creator's Camp deel 9: Decorgal

“Toen ik De Sims 2 voor de allereerste keer in handen kreeg, was het een gewone doordeweekse dag maar ik kon gewoon niet meer stoppen met spelen. Ik realiseerde me dat werken zonder nachtrust geen zin had, dus heb me maar ziek gemeld op mijn werk!”

Decorgal staat binnen community van de Sims bekend om het maken van films met De Sims 2. Tijdens het kamp voor materiaalmakers in januari was ze een van de eerste spelers die de game te zien kreeg en een blik op het nieuwe filmgereedschap kon werpen dat beschikbaar zal zijn op DeSims3.nl als de game in juni gelanceerd wordt .

Toen we haar vroegen welke aspecten ze het leukst vond aan het spelen van De Sims 3, roemde Decorgal de verbeterde belichting en de bewegingsvrijheid van de nieuwe camera. Decorgal’s favoriete machinima-onderdeel dat ze tijdens het kamp gecreëerd heeft, is een film genaamd Rejection for Two. Je kunt al haar werk vanaf juni via De Sims 3 Uitwisseling bewonderen.

Wat is het gemeenste wat je een van je Sims ooit hebt aangedaan?
Ik wilde alle doodopties bekijken dus ik heb een verschrikkelijk uitziende Sim gemaakt en die liet ik keer op keer dood gaan.

Wat is jouw favoriete karaktereigenschap binnen De Sims 3?
Persoonlijk vind in de gestoorde eigenschap wel leuk.

Wat vond je het leukst aan het kamp voor materiaalmakers?
Het ontmoeten van andere fans en medewerkers van de Sims en de mogelijkheid om feedback te geven.

Website: Decorgal

0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP