IGA: in-game reclame blijkt succesvol
In-game reclame blijkt erg doeltreffend, volgens IGA Worldwide dan; een bureau dat in-game reclames verzorgd: 36 procent van de gamers die blootgesteld zijn aan in-game reclames, gaan op zoek naar extra informatie of zelfs over tot kopen van het product in kwestie.
Games blijken ook erg handig om de naamsbekendheid van merken te vergroten. Volgens IGA kan 90 procent van de gamers navertellen van welke merken en bedrijven zij reclames in games hebben gezien.
IGA verzorgt reclame voor in allerlei games, zoals Battlefield, Guitar Hero, Counter Strike en The Sims. Ook in Sims 3 zal IGA technology zitten, dat staat in de laatste Sims 3 EULA, zie ook deze blogberichten.
Verwachtte omzet voor IGA in 2012: 2 miljard dollar zo blijkt uit deze IGA commercial.
Games blijken ook erg handig om de naamsbekendheid van merken te vergroten. Volgens IGA kan 90 procent van de gamers navertellen van welke merken en bedrijven zij reclames in games hebben gezien.
IGA verzorgt reclame voor in allerlei games, zoals Battlefield, Guitar Hero, Counter Strike en The Sims. Ook in Sims 3 zal IGA technology zitten, dat staat in de laatste Sims 3 EULA, zie ook deze blogberichten.
Verwachtte omzet voor IGA in 2012: 2 miljard dollar zo blijkt uit deze IGA commercial.