Powered By Blogger

zondag 31 mei 2009

Eerste Nederlandse speler met originele Sims 3?



Het lijkt erop dat een Dynabyte winkel Sims 3 gisteren al verkocht heeft, dat zegt Silver1994 in ieder geval in dit topic op het officiële Sims 2 forum. De poster verwijst naar zijn Sims 3 pagina en daar staat inderdaad Sims 3 nu geregistreerd.

100% zeker ben ik er nog niet van maar ik denk dat dit verhaal wel klopt. Of er meer winkels aan het verkopen gaan is nog maar de vraag: misschien een domme fout van de Dynabyte verkoper?

2 reacties:

Rensdesim 31 mei 2009 om 12:17  

Ik ga proberen of ik er dinsdag ook een in handen kan krijgen bij een van de domme (steeds boates krijgende) winkels hier in gemert

Hiki 31 mei 2009 om 12:20  

Lekker dom dat het nu Pinksteren is he? Morgen winkels dicht :( maar ja ik wacht toch tot donderdag: heb hem besteld :P

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP