Powered By Blogger

vrijdag 22 mei 2009

Gamerush over evolutie De Sims en interview Sims 3 associate producer MJ Chun





Met dank aan Tales op Twitter voor het uploaden van de video's.

Vannacht kwam ik zappend een aflevering tegen van het RTL games programma Gamerush: zij hebben in aflevering 15, die je op deze pagina kunt bekijken, een item over de evolutie van De Sims.

Bovendien vindt je op deze pagina een interview met Sims 3 associate producer MJ Chun.
Een computertaal draait om nullen en om enen. Het is ja of nee, en daar is geen gulden tussenweg in te vinden. Dus wanneer ik boos ben op jou, dan word jij verdrietig. Maar is een Sim in De Sims 3 in staat om te vergeven? Wanneer ik boos word, kan jij dan denken ‘Hij meent het niet zo’?

Ja. Ik zou jou kunnen beledigen door te zeggen dat je moeder een lama is. Onze relatie wordt dan iets negatiever, maar vervolgens kan ik je een grapje vertellen waardoor de relatie weer wat positiever wordt. Daarnaast is het natuurlijk zo dat een goede relatie minder gevoelig is voor negatieve uitingen. Wanneer wij hele goede vrienden zijn, dan kan ik je best beledigen zonder dat daar echt consequenties aan verbonden hoeven te worden. Mocht jij je wel beledigd voelen, dan kan ik altijd mezelf nog verontschuldigen ‘Nee, nee, zo bedoel ik het niet!’. Ik vind het erg leuk om zo met de personages te spelen. Als je er zin in hebt dan kan je hele schattige personages maken die in de avonduren een meesterdief zijn. Het contrast van dit soort eigenschappen is heel erg vermakelijk.

0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP