Powered By Blogger

woensdag 20 mei 2009

Sims 3 CAS demo in Amerikaanse Apple winkels

Het lijkt erop dat Amerikaanse Sim fans die een Apple hebben vanaf vandaag een Sims 3 Create a Sim demo kunnen ophalen. Dat meldt de officiƫle Amerikaanse Sims 3 site.

Op de Amerikaanse Sims 2 BBS wordt nu ook gemeld dat de demo via deze link ook te downloaden zal zijn.
Create A Sim demo in Apple stores today!

Be the first to experience The Sims 3 game with a hands-on demo of the all-new Create A Sim feature, only available at Apple stores worldwide, before the game hits shelves.

Test drive the ultimate in customization by creating your own unique Sim, from hair, wardrobe to personality, the choices is yours. You can even sample the Create A Style feature within the Create A Sim, that lets you edit your Sims attire & hair in countless ways.

Experience the infinite possibilities of The Sims 3…check out The Sims 3 Create A Sim Demo your nearest Apple store today!

Of deze demo ook voor de Benelux beschikbaar komt is niet bekend, uiteraard hebben we EA Nederland om commentaar gevraagd.

7 reacties:

Martin Requiem 20 mei 2009 om 11:22  

"Be the first to experience The Sims 3 game with a hands-on demo of the all-new Create A Sim feature,"

De eerste?? LOL.

OK, niet iedereen maakt een fan fest mee :)

Ik ben eigenlijk meer benieuwd of er ook programma's komen om eigen objecten te maken.

Maar goed, modthesims2 komt later vast wel weer met zo iets ;)

piglet,  20 mei 2009 om 13:04  

mmm ik zie het toch nog nergens staan hoor. Hopelijk krijgt de benelux die demo. Ik zal het de komende uren in de gaten houden en hopelijk kan ik toch ff die demo testen

piglet,  20 mei 2009 om 13:14  

trouwens heb net gezien dat je de sims 3 in de apple store kunt kopen aan 50 dollar. dat komt neer op 35,50 euro.

Een koopje

Hiki 20 mei 2009 om 13:20  

Als jij het beetje in de gaten houd is mooi: ik heb geen Apple en volgens mij team leden ook niet al weet ik dat niet zeker.

:)

Patricia 20 mei 2009 om 13:25  

Nee, ik heb geen apple :-p
Al vind ik hun laptops wel ontzettend leuk ;-)

piglet,  20 mei 2009 om 21:59  

Ik heb van een britse forumganger ook gelezen dat de demo in de UK niet beschikbaar is in de winkels. Dus zal dat hier ook niet het geval zijn. Misschien op de site, maar tot nu toe staat daar nog niets op.

Hiki 20 mei 2009 om 22:17  

Het is een erg vage release inderdaad: je zou denken dat er nu wel wat screens van online zouden zijn maar nog niks .... en meestal is men erg snel daarmee :S

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP