TSR komt met Custom Content Tool voor Sims 3
Sinds The Sims Resource terug kwam van het Creators Camp, afgelopen Januari, zijn ze druk bezig geweest om een tool te maken voor het creeëren van custom content voor Sims 3 waaronder voor objecten, haar, kleding, etc.
The Sims 3 Workshop heet het project en op deze pagina vindt je alle informatie. De planning is om de tool enkele weken na de release online te zetten. Iedereen zal deze tool kunnen gebruiken maar er moet wel een EULA (End-user licence agreement) worden ondertekend. Spullen gemaakt met deze tool kunnen dan gratis of tegen betaling op websites worden gezet.
Over de release door EA van een tool om zelf spullen te maken wordt erg geheimzinnig gedaan: EA & het Sims 3 team willen vragen erover al maanden lang niet beantwoorden. Misschien meer nieuws vanaf de E3 die zaterdag begint? Tegelijk met het online komen van dit nieuws laait op sommige forums meteen de discussie van enkele weken weer op over de (té) nauwe banden tussen EA en TSR, zie ook dit blogbericht.
In de 'lees meer' uitgebreide Engelstalige informatie over de Sims 3 Workshop.
"The Sims 3 Workshop" is a Custom Content Tool developed by The Sims Resource for use with The Sims 3. Our goal is to give artists the same level of freedom to create new content for Sims 3 as they could for Sims 2, including new objects, clothing, hair etc.
Development of the tool started as soon as we returned from our week at EA in January for the Creator Camp. Since then we have made good progress with the tool, especially in the areas of importing and editing in a 3D environment, and splitting creations into channels to allow for items to be fully compatible with "Create a Style" in the game.
Our development will be quite public, inviting support and input not only from our staff artists but from the entire community. We plan to provide a plug-in compatible environment and encourage others to help make the Workshop a useful and productive tool for both artists and players alike.
"The Sims 3 Workshop" is being developed professionally and as such will have an EULA which will be flexible enough to protect artists work while allowing creations to be distributed via any means, be it free, donation or subscriber/pay.
The Sims 3 Workshop heet het project en op deze pagina vindt je alle informatie. De planning is om de tool enkele weken na de release online te zetten. Iedereen zal deze tool kunnen gebruiken maar er moet wel een EULA (End-user licence agreement) worden ondertekend. Spullen gemaakt met deze tool kunnen dan gratis of tegen betaling op websites worden gezet.
Over de release door EA van een tool om zelf spullen te maken wordt erg geheimzinnig gedaan: EA & het Sims 3 team willen vragen erover al maanden lang niet beantwoorden. Misschien meer nieuws vanaf de E3 die zaterdag begint? Tegelijk met het online komen van dit nieuws laait op sommige forums meteen de discussie van enkele weken weer op over de (té) nauwe banden tussen EA en TSR, zie ook dit blogbericht.
In de 'lees meer' uitgebreide Engelstalige informatie over de Sims 3 Workshop.
"The Sims 3 Workshop" is a Custom Content Tool developed by The Sims Resource for use with The Sims 3. Our goal is to give artists the same level of freedom to create new content for Sims 3 as they could for Sims 2, including new objects, clothing, hair etc.
Development of the tool started as soon as we returned from our week at EA in January for the Creator Camp. Since then we have made good progress with the tool, especially in the areas of importing and editing in a 3D environment, and splitting creations into channels to allow for items to be fully compatible with "Create a Style" in the game.
Our development will be quite public, inviting support and input not only from our staff artists but from the entire community. We plan to provide a plug-in compatible environment and encourage others to help make the Workshop a useful and productive tool for both artists and players alike.
"The Sims 3 Workshop" is being developed professionally and as such will have an EULA which will be flexible enough to protect artists work while allowing creations to be distributed via any means, be it free, donation or subscriber/pay.
0 reacties:
Een reactie posten