Powered By Blogger

zondag 24 mei 2009

"...we have modding for Sims 3!!!"

Onder deze kop staat in dit topic op MTS2 de aankondiging dat een groep modders erin geslaagd is Sims 3 ook al op deze manier te kraken. Dat betekend dat we na de release niet lang hoeven te wachten op de eerste Mod's en hacks voor Sims3.

Tot nu toe zijn de modders er in ieder geval in geslaagd alle Sims in een park in hun broek te laten plassen. Zelf ben ik helemaal niet geinteresseerd in hacks of mod's maar 1 ding zoek ik altijd meteen op: iets om van die censuur blokjes af te komen die ook weer in Sims 3 zitten.
Definitie van mod - modding:
Een modificatie of mod van een computerspel houdt in dat gebruikers de oorspronkelijke instellingen van geluid, tekst en graphics kunnen veranderen naar hun eigen wensen.

4 reacties:

CyberOps (Patrick),  25 mei 2009 om 03:32  

Om je beetje op te vrolijken, ik had dit al op een ander forum gezet maar hier me originele bericht, ik heb al een mod gemaakt dat de censuur blokjes weghaald.

hier me originele bericht inclusief een download link ;)

Here a small contribution to The Sims 3 from me ;)

It will remove the censorship from the sims 3, some might know me from the modding i did for the game the movies, never did modding for the sims 1 or 2 but i might be giving the sims 3 a full time go ;)

Anyways have fun with the sims 3 without the annoying blocks

And here a new fresh download link

http://rapidshare.com/files/236859241/Sims_3_Censor_Patch.rar

Hiki 25 mei 2009 om 07:00  

Heya

ik wacht liever even tot de hacks na de release. Jullie moeten nu werken met een erg oude build van Sims 3. :)

Hiki 25 mei 2009 om 07:25  

Kun je ook een hack maken dat, als wij hier op dit blog iets nieuws posten, de sim waarmee je speelt in Sims 3 stopt met waar die mee bezig is en opgewonden naar een computer rent om het nieuws te checken? Dat lijkt me een leuke hack voor ons :O

Anoniem,  1 juni 2009 om 12:42  

he kan er ook een mod gemaakt worden dat die auto's fatsoenljk bij het gebouw blijven staan waar je bent en dat ze niet eneens verschijen maar echt van de parkeerplaats afrijden

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP