Powered By Blogger

dinsdag 2 juni 2009

Dit blog in de laatste 2 dagen voor de release

Vandaag komt Sims 3 uit in Amerika en nog een aantal landen, sommige Simmers in Engeland hebben de game ook al en ook enkele Nederlandse spelers. Dit betekend dat er een vloedgolf met informatie online gaat komen wat voor mij echt niet meer bij te benen is.

Ik denk dat ik me ga beperken tot reviews van gamesites, hopelijk ook Nederlandstalige reviews, en screens en video's die op gamesites komen. En, als het meezit, wat screens en informatie over de Nederlandstalige versie van het spel. Bovendien zijn mijn teamleden allemaal een paar dagen afwezig, moet ik wat grote knopen doorhakken voor onze nieuwe site die over een tijdje online komt, wordt mijn huis aan de voor- en achterzijde geschilderd en moet ik mijn balkon ontruimen en wil ik wat huishoudelijke dingen doen voor ik zelf het spel in huis heb.

Enfin: jullie zijn gewend om altijd het allerlaatste Sims 3 nieuws hier te vinden en dat blijft ook de laatste 2 dagen zo, alleen net effe wat meer gericht op de 'grote' nieuwtjes.

0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP