Powered By Blogger

donderdag 25 juni 2009

Eerste patch voor Sims 3

Als je Sims 3 opstart en de EA Download manager ook op je computer hebt staan zul je merken dat de eerste patch voor Sims 3 er is.




Nieuwste update voor: 1.2.7

Complete lijst met wijzigingen:

* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Jammergenoeg geeft de patch bij mij een aantal errors ( DFC Gorilla foutmelding: Invalid File Found). Ik probeer het later wel weer nu maar de patch negeren ...

[UPDATE]
van Snooty Sims: Patch failure
For those starting up their Sims 3 game, you have noticed the message of a new patch. A big warning though! Many, many people are having problems with this patch. It's giving errors while patching and makes the game unplayable.
I too have experienced this and hope re-installing will help.
Mijn advies voor nu: negeer de patch en wacht een paar dagen tot het Sims 3 team met een oplossing c.q. nieuwe patch komt.

2 reacties:

Rensdesim 26 juni 2009 om 07:46  

Je kunt de psych gewoon instaleren je moet alleen de file van de nude patch verwijderen en de oude terug zetten (staat op de cd) het werkt voor mij. Ps de nude patch kun je daarna weer terug installeren.

Hiki 26 juni 2009 om 08:07  

O dat is een goede tip ja: ik was al bang dat ik Sims 3 opnieuw zou moeten installeren: op US Sims 3 forum las ik al dat Nude Patch de oorzaak zou kunnen zijn, net als andere CC. Denk dat ik voorlopig maar geen hacks meer gebruik.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP