Powered By Blogger

donderdag 4 juni 2009

Sims 3 iPhone: de eerste dag met je Sim



De Nederlandstalige iPhoneclub heeft op deze pagina een review online gezet van Sims 3 voor op de Iphone. Er zitten ook wat screens bij en de review leest lekker weg.
Dit is de eerste dag van mijn eerste iPhone Sim en ik weet zeker dat er nog een boel dagen zullen komen. Ik kan jammer genoeg niet alles vertellen wat het spel te bieden heeft, maar ik weet zeker dat mijn Sim nog veel te doen krijgt, met 73 verschillende behoeftes die je over tijd vrij kan spelen. Hij kan verliefd worden, stelen, vechten, vrienden maken en nog veel meer. Dit is een blijvertje voor mijn iPhone. Je kunt het lekker snel spelen voor een halfuurtje, maar ook makkelijk uren aan één stuk.

0 reacties:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP