Powered By Blogger

donderdag 4 juni 2009

Sims 3 iPhone geld hack

Op deze pagina van iPhoned.nl staat een bericht met als titel: The Sims 3 Money Patch te downloaden.
Nadat je de patch geïnstalleerd hebt, zou er dan bij het eerstvolgende opgeslagen spel 65,535 USD aan je account moeten toegevoegd zijn. Je zou kunnen zeggen dat zulke patches niet eerlijk zijn en het speelplezier deels vernietigt, echter ben ik ervan overtuigd dat ik er veel gamers (met een jailbreak op hun toestel) mee gelukkig zal maken.

Ik heb zelf geen iPhone en weet niet goed wat ik van dit bericht moet denken maar het lijkt mij een 'onschuldige' hack om je Sim in Sims 3 voor op de Iphone flink meer geld te geven. Mocht dit wel een illegaal iets zijn dan delete ik het bericht weer.

2 reacties:

Kasper 4 juni 2009 om 17:39  

Dit kan niet illegaal zijn, het is alleen je eigen verantwoordelijkheid en je schaadt er geen andere spelers mee, alleen beinvloedt je je eigen spel.

Hiki 4 juni 2009 om 18:53  

Thanks: rensdesim zei ook al zoiets in een email: zit wel goed dus. :)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP