Powered By Blogger

woensdag 17 juni 2009

Sims 3 strip



[update]: De site van de makers van deze strip, Game Guys, hebben ook een review van Sims 3 online gezet.
The Sims 3, however, isn’t all good as it suffers from the same problem that the previous editions do. For as addictive as the gameplay is, it can get tedious and rather dull after a while. When that happens, don’t be surprised if you find yourself saving and quitting the game not to start it back up for a while. Also, the clock moves way too fast for it to be very realistic. For example, it takes a sim roughly 11 minutes to brush his teeth. Eleven minutes is a very long time for anybody to brush their teeth. The faster-than-needed passage of time means there’s less time in the day to do things, which sometimes leads to unnecessary frustration with the game.

5 reacties:

Anoniem,  17 juni 2009 om 18:57  

Dat de versnelknoppen bij sommige mensen niet werken is puur door hun eigen computer. Ik heb geen enkel probleem maar mijn zus wel en we hebben het met dezelfde disc geïnstalleerd dus daar kan het niet aan liggen.

Hiki 17 juni 2009 om 19:01  

Inderdaad: ik zal zo eens testen hoelang tandenpoetsen op mijn comp duurt: zeker geen 11 minuten LOL

Hiki 17 juni 2009 om 20:06  

mwah: begon met tandenpoetsen op 1.44 en was klaar op 2.08 dat is 24 minuten maar dan Sim tijd LMAO

Melissa,  17 juni 2009 om 20:20  

Haha :D Die tijden in de sims zijn altijd zo raar geweest. Ik heb sommige horen zeggen dat ze er een uur over doen in sim tijd om van de Keuken naar de living te gaan. :D

Buiten dat vind ik niet dat de mensen recht hebben van klagen als hun versnelknoppen (zogezegd) niet werken. :D

Hiki 17 juni 2009 om 20:29  

Ik hou van erg kleine huizen dus bij mij lopen ze echt geen uur van keuken naar woonkamer LOL

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP